Vi kørte kl. 5 fredag morgen, skulle have Leila med fra Vejle: Hun skulle besøge Fie i Berlin. 

  • Vi ankom til middag og gik i byen, så fine julemarkeder mm. Spiste aftensmad på den spanske restaurant på Kollwitzplatz. 
  • Lørdag igen i byen – til KadeWe og Potzdamer Platz, BB Tor, Reichstag og jødiske monument.
    Mikke havde lige købt nyt kamera og tog en masse fine billeder. Og Ingelise til møde i grundejerforeningen.
    Spiste aftensmad på den indiske restaurant i Tucholskystraße. 
  • Søndag – Gendarmenmarkt & lidt shopping. Hentede Leila og kørte hjem ved 15-tiden. 

Vi fik sét en masse flot julehallløj og hygget os. 

Mikkel og Ingelise