Vi kørte kl. 5 fredag morgen, skulle have Leila med fra Vejle: Hun skulle besøge Fie i Berlin.
- Vi ankom til middag og gik i byen, så fine julemarkeder mm. Spiste aftensmad på den spanske restaurant på Kollwitzplatz.
- Lørdag igen i byen – til KadeWe og Potzdamer Platz, BB Tor, Reichstag og jødiske monument.
Mikke havde lige købt nyt kamera og tog en masse fine billeder. Og Ingelise til møde i grundejerforeningen.
Spiste aftensmad på den indiske restaurant i Tucholskystraße. - Søndag – Gendarmenmarkt & lidt shopping. Hentede Leila og kørte hjem ved 15-tiden.
Vi fik sét en masse flot julehallløj og hygget os.












