13.-16. nov. 2008 – Niels arbejdstur

Tjaeh – dette er skrevet i januar (2009), og jeg husker ikke lige detaljerne, men:  
Jeg tog morgentoget hérned efter at vi havde været til Ivers 60-års fødselsdag. Der var tale om et arbejdsophold – en arbejdsopgave som jeg fik løst og jeg fik mig også nogle gode løbeture. Spiste mest hjemme, lidt på Ale Baba, så altså arbejde og løb. 

Niels