Jul i Berlin

Ingelise og Niels herned d. 23. december. Niels mødtes med Jonathan, der ankom nogenlunde samtidig for at have nogle rolige dage. Vi spiste sammen og hyggede os til ca kl 22. Ingelise og Niels fik sovet ud til 24, hvor vi gik bytur til en sen eftermiddag: To gange i Gendarmenmarkt hvor vi købte ind til 2. juledags pakkeleg – og i La Fayette, hvor Niels fik sig en hat mad skygge: Rigtig tysk gentleman!

Berliner Dom – hvor vi var til messe sammen med et par tusinder berlinere – øde gader, tomme huse. Ingelise så Julemanden i en Mercedes!

Til aften d.24.– dejlig karrysuppe hjemmefra, rødvin, gaver og i seng kl 22!

Nu afsted – men ikke uden et kort farvel til Jonathan som vi møder om lidt i Kulturbrauerei.

Niels og Ingelise