En uge med flot og koldt vejr!
- Niels tog herned søndag 13. og var her selv til onsdag, hvor David og Ingelise kom.
- Onsdag stod på shopping – nye sko og trøje til David, aftensmad i lejligheden.
- Torsdag – N & I. til Prix Europa da vi havde taget imod Søren og Vibeke. Til aften alle ud at spise – Stella inkl. – på Himalaya i Lychener Straße.
- Fredag – I & N tidligt op og ud til RBB (Radio Brandenburg – Berlin?) igen. Hjem og mødes med David på Alex – han skulle møde Amalie og familie. Derefter møde S & V, gåtur til B.T. og tilbage via Uranienborg Str.
Spiste senere til aften på Frida Karlo. - Lørdag – I på vaskeri tidligt, farvel til S & V, gåtur til August Str., se gallerier. Aftensmad på Cape Town, Arnim Platz.
Søndag – N & I på løbetur, pakke, hjem til middag, for David skal til Lars og derfra til Eriksminde.









