Jeg har lidt ondt i lårmusklerne, men det har jeg ikke sagt til Ingelise!
Fede cykelture gennem charmerende boligkvarterer med caféer, gallerier og tøjbutikker…
Tøjbutikkerne blev endevendt i går med en 9-timers powershopping. Så jeg har også ondt i mit Dan-kort og kufferten er pakket til bristepunktet med fedt, nyt kluns.
Og Ingelise – hun købte ikke så meget som et enkelt hårbånd, men deltog i ekstasen på mit købsvanvid.
Vi er dog blevet enige om, at tøj, kjoler, bukser, med og uden hængerøv, er nødvendige indkøb og tiltrængt i min garderobe.
Nu kører vi snart de 6 timer hjem til Aarhus igen – jeg tror Ingelise ser Berlin som nyt ”hjemme” irgendwan im Zukunft. Danke vielmals für die schöne Wochenende. Jeg er beæret over at være indbudt til Ingelises fede boheme-eksil.










