David, Ingelise og Niels et lille smut herned: Niels på arbejde i Padborg hvor David og Ingelise kom i dag – herfra til Berlin ca. 22:30 hvor Niels parkerede og dernæst mødte David og Ingelise på mexikansk restaurant. Nåeh-ja: Niels parkerede på Helmholtz Platz, hvor der kom marked, så Golfen skulle hentes hos ADAC formedelst 100€! 

Vi afleverede tøj til Stella og mødtes med Maj-Britt, Niels Jørgen og Rasmus. God italiensk fælles aftensmad og så på konditori. Måske er det grunden til at Niels Jørgen fik et hårdt marathon-løb. 

Eller var det pga. vejret: Pragtfuldt sommervejr, bar mave i byen og måske 30° i skyggen. 

Hjem igen søndag, modstræbende… 

David, Ingelise og Niels