Berlin Marathon – Real 35 – D. 28. sept. løber jeg mit første og sidste maratonløb i Berlin – på 4:02 timer. En fantastisk oplevelse, som jeg gerne ville gentage, men det må blive ved de halve og kortere løb fra nu af.
- Vi tog hjemmefra fredag morgen kl. 8 og kørte direkte til Gesundheitmessen i Gartenstraße v. Tegel, hvor Ingelise skulle hente sit løbenummer og chippen til skoen. Der var trafikkaos og Niels måtte blive ved bilen. Stor messe og tusindvis af folk. Fik nummeret og kørte hjem til lejligheden hvor Maj-Britt ventede.
Spiste aftensmad på vietnamesisk i Kollwitzstraße – superlækkert! - Lørdag – på marked, rekognoscere løbsområdet med telte og start ved Brandenburger Tor og Reichstag Niels videre sydpå på cykel for at aflevere tobak til Mogens’ (kone) og se tennisanlæg – OG stedet ved 30-kilometer hvor vi skulle mødes til marathonløbet hvis jeg skulle bæres hjem.
- Lørdag aften hjemmelavet pasta og salat og dejlige sager fra markedet. Mai-Britt havde været ude på messen og afløse.
- Søndag – op kl 6 og gøre klar til afgang kl 7:20 på cykel for at starte. Niels fulgte med og tog sig af cykler og videre ud til Siegeszeule hvor feltet skulle passere efter start. Vi så ikke hinanden: 38.000 løbere, det er ikke så let!
Fint vejr – Niels til brunch på V.I.P.-billet DZ-banken og Ingelise afsted på 42,? km.
En fantastisk løbetur – med så mange sjove oplevelser. Og en tid på 4:05.
Fandt Mai-Britt lidt senere og fik en øl.
Hjem og spise med Niels Jørgen, der også var kommet herned.
En nat med mange ”vågne – vend”! - Mandag – shopping – cykelture – netcafé – middag på Istoria, alle 4
- Torsdag – pakke – shoppe lokalt og så hjem ca. 15.
Mai-Britt og N.J. lidt senere med fly til København.
En dejlig forlænget weekend med fantastisk sensommerseptembervejr.


















