En kort tur hérned – fra Aarhus ved 16-tiden, mylder undervejs og hernede ved 23-tiden.
- Lørdag tog vi – Ingelise og Niels – på vores tur ud i yens blå: Ingelise skulle have bukser som belønning for godt gennemført kursus, så: Rundt i smågaderne, i Kaufhoff, kaffe i Starbucks ved Brandenburger Tor og hjem kl 17:30
Og om aftenen: Løb med ”Festival of Lights”; et aftenløb på en prøjsisk mil, 7,5 km) som vi og et par tusind andre foretog kl 19: Brandenburger Tor flot oplyst og så var der ikke mere i det, men en god aften.
Hjem og i bad, en øl og så op ved vandtårnet for at se det flott fyrværkeri. Middag på Istoria – og så var vi ellers færdige! - Søndag – heldigvis overgang til normal-tid, så vi vandt lige en time: Ingelise ud på morgentur mens Niels var sløj. Brunch med Fie, og så afsted, nu efter et marked som vi fandt ved Grüneberger Straße: Noget lurvet i det, men ellers en god tur.
Nu er Ingelise også en kende sløj, vi tager en lille lur og så hjemad for at hente David med fra Eriksminde.
PS: Startnumre; I:1454, N: 1336.








