Vi kørte herned fredag efter at have kørt David, Mikkel og Bjørn til Lars og Ilse. Undervejs hørte vi radio-transmission fra kvart-finalen med Tyskland-Argentina. Heldigvis for Tyskland – og os – vandt hjemmeholdet og der blev stadig festet da vi kom til Berlin ved 23:30-tiden.
- Lørdag så vi England – Portugal ved Brandenburger Tor; efter at have cyklet rundt i byen, ligget i parkerne og været ved kanalerne. Temperaturen vidunderlig – små 28 grader. Og om aftenen Frankrig – Brasilien på værtshusene i lokalområdet.
- Søndag: Berlinersymonikerne med Brandenburg Tor – en dejlig aften efter en dag ved pølen i Humboltparken.
- Mandag – Ikea-nyt skab samlet og en tur på vaskeri, ca 30 grader.
- Tirsdag: Første halvdel af dagen ved pølen i Humboltparken – 32 grader. Det er aftenen hvor Tyskland møder Italien i semifinalen, der spilles i Frankfurt. DaVinci-mysteriet og Vatikanets mand må vente lidt!! Tyskland tabte 0-2; to mål scoret i tillægstiden indenfor to minutter. Det var et ”stille” tysk publikum der gik hjem den aften.
- Onsdag – cyketur langs Spree til Olympia Stadion og Havel. En lang og varm tur – ca 32 grader
- Torsdag – Kaal er kommet hjem fra hospital, Niels har været ved ZOB med cykel for at hente David – og så har vi kigget på stole i Kantstrasse. David kom planmæssigt med bussen, som Karen også var med. En tur ind omkring Fan-Mile og den ny banegård. Hjem at spise på vores indiske stam-restaurant.
- Fredag shopping-tur med David. Nye bukser og bluse og så GEWITTER!
- Lørdag: Besøgte udstilling i Wasserturm og mødte Bente, Ivar og Frederik på Alexanderplatz og så Tyskland – Portugal på Fan-Mile. Tyskland vandt 3-0; → bronze.
- Søndag 9/7 – kørte til Spandau og sejlede hele dagen mod Potsdam med Bente, Ivar og Frederik.
Aftenen => VM-finale Italien – Frankrig (på italiensk restaurant!)






















