11.-14. maj 2006 – Frau Pudack og bryllupsforberedelser
Ankom torsdag aften 22:30 og gik straks på ”Frida Kahlo” på Helmholtz Platz – fik lidt tapas og en dejlig, stor fadøl.
Fredag – skønt varmt vejr – først en løbetur, så fransk brunch på Kollwitz Platz, en cykeltur til byen: Frau Pudack skulle igen have penge, en tur langs Spree fra den ny banegård, Auguststrasse, bytur i Hackescher, hjem og til ungdomsparty i Volkspark.
Lørdag: Marked i Kollwitz og vinindkøb til vores bryllup.
Cykeltur til Ostbahnhoff for at finde Toooor-håndklæde til David. En kold tur. Middag på den italienske på Danziger Str. – super!
Søndag – løbetur & cykeltur & hjem over middag.





