Volkspark

11.-14. maj 2006 – Frau Pudack og bryllupsforberedelser

Ankom torsdag aften 22:30 og gik straks på ”Frida Kahlo” på Helmholtz Platz – fik lidt tapas og en dejlig, stor fadøl. 

Fredag – skønt varmt vejr – først en løbetur, så fransk brunch på Kollwitz Platz, en cykeltur til byen: Frau Pudack skulle igen have penge, en tur langs Spree fra den ny banegård, Auguststrasse, bytur i Hackescher, hjem og til ungdomsparty i Volkspark. 

Lørdag: Marked i Kollwitz og vinindkøb til vores bryllup. 

Cykeltur til Ostbahnhoff for at finde Toooor-håndklæde til David. En kold tur. Middag på den italienske på Danziger Str. – super! 

Søndag – løbetur & cykeltur & hjem over middag. 

Ingelise/Niels