26/9 – 1/10 2007 – Lesung, Picasso og Marathon i byen med M&NJ,
Ingelise – alene i byen!
Ankomst onsdag aften 23:30 med tog & taxa.
- Torsdag en løbetur – forgæves cykeltur til Neues Nationalgallerie – kø + 3 timers ventetid på at komme ind. Alle vil se de store franske malere.
Møde Mai-Britt på Hackesher Markt kl 14:30. Hyggelig shopping & café. Middag på den sydafrikanske ved Armin Platz.
- Fredag løbetur og Bjerggruen (?) ved Schloß Charlottenburg – på cykel. Stille aften hjemme.
- Lørdag – tidligt op og med tog til Schloß Charlottenburg, løbe med Mai-Brittt og Rasmus til Olympia Stadion – sjov oplevelse.
Eftermiddag – shopping og suppe med Mai-Britt, senere Henrik og Gry på besøg. Aften til Lehsung i Kulturbrauerei. - Søndag – løbetur til Torstraße. Rulle-marathon var i gang kl 9 – hjem og ned igen. Marked og bytte mobil og så mødes med Mai-Britt og familie på Pariser Platz. Vip-middag. Niels Jørgen gennemførte.
Mandag – regn, bytur & hjem.
Dejlig ferie/ Ingelise





