Berlin marathon 2007

26/9 – 1/10 2007 – Lesung, Picasso og Marathon i byen med M&NJ,

Ingelise – alene i byen! 

Ankomst onsdag aften 23:30 med tog & taxa. 

  • Torsdag en løbetur – forgæves cykeltur til Neues Nationalgallerie – kø + 3 timers ventetid på at komme ind. Alle vil se de store franske malere. 
    Møde Mai-Britt på Hackesher Markt kl 14:30. Hyggelig shopping & café. Middag på den sydafrikanske ved Armin Platz. 
  • Fredag løbetur og Bjerggruen (?) ved Schloß Charlottenburg – på cykel. Stille aften hjemme. 
  • Lørdag – tidligt op og med tog til  Schloß Charlottenburg, løbe med Mai-Brittt og Rasmus til Olympia Stadion – sjov oplevelse. 
    Eftermiddag – shopping og suppe med Mai-Britt, senere Henrik og Gry på besøg. Aften til Lehsung i Kulturbrauerei. 
  • Søndag – løbetur til Torstraße. Rulle-marathon var i gang kl 9 – hjem og ned igen. Marked og bytte mobil og så mødes med Mai-Britt og familie på Pariser Platz. Vip-middag. Niels Jørgen gennemførte. 

Mandag – regn, bytur & hjem. 

Dejlig ferie/ Ingelise