25.-28. okt. 2006 – Kursusforberedelse til DJE
Jeg tog toget fra Aarhus 10 i 3 efter sidste kursus i Dalet+ på ØR.
Har været i Berlin for at lægge sidste hånd på mit kursus på DJE d. 6.-8. november. Fantastisk med så megen ro og koncentration: Op kl 6:30, arbejde lidt, løbe, cykle, shoppe 3-4 timer og så arbejde igen til kl. 22:30
Torsdag var det 24° varmt og alle sad ude i T-shirt på caféer mm.
Lørdag tog jeg en taxa ind til Hbh – havde meget tungt at bære på. 10€ for en tur – billigt!
Bernard hjalp med at bære de tunge tasker ned til taxa-holdepladsen i Eberswalder Str. Et par timer blev slået ihjel med stereooptagelser på Hbh.
Ingelise




