10.-13. dec. 2005 – Niels på juletur
Niels har været her et par dage – med arbejde og fine ture ud i det julesmykkede Berlin. Og så var der Picassoudstillingen – fantastisk – og adventkoncert i Gezeneme-kirken med Bachs juleoratorie 1-3. Et fuldt orkester – og fuldt hus!
Har givet Kaal julegodter fra Ingelise.





