Niels i lejligheden

10.-13. dec. 2005 – Niels på juletur

Niels har været her et par dage – med arbejde og fine ture ud i det julesmykkede Berlin. Og så var der Picassoudstillingen – fantastisk – og adventkoncert i Gezeneme-kirken med Bachs juleoratorie 1-3. Et fuldt orkester – og fuldt hus! 

Har givet Kaal julegodter fra Ingelise. 

Niels