3. – 8. april 2009 – 1/2marathon, Palle og pigerne
Ingelise og Niels, Palle og pigerne
Vi skulle til ½-marathon og tog afsted fra Århus 19:30 fredag aften.
- Lørdag – cykeltur til Gartenstraβe for at hente løbenummer og chips. Skønt vejr og skøn cykeltur
- Søndag op og løbe – det gik fint på henholdsvis 1:57 og 1:51.
Derefter gik vi i bad og ud på cyklerne – til bl.a. Cape Town; tog med Palle og pigerne i Mitte.
Mandag på sight-seeing med P & p ved 14-tiden – og spiste aftensmad i Istoria.
- Tirsdag – tidlig brunch udendørs på Pasternak i Rykesstraβ: KOLDT, men vi fik varmen på Mr. Bielig på Prenzlauer Allé, hyggeligt sted.
Entur til Alex og Alexia, solbade ved Spree – og til Hackesher Markt.
Mødtes igen med P & p og tog til Wasserturm og slappede af. Spiste thai-mad ved Mauerpark og sagde farvel til dem efter kaffe i lejligheden og et glas vin. Hjem – og i seng. - Op onsdag morgen og hjem til DK og David og Mikkel. Og til påsken!





