Ingelise og Niels cyklede til Rigsdagen, løb en runde om Tiergarten, den engelske have og Alexander Platz hvor vi købte morgenmad med hjem.
Vi gik på marked og spiste i Rykesstr. – lidt skuffende Vorspeise, men vi skulle ikke have for meget, for senere spiste vi på den spanske ved hjørnet af Kollwitz Platz. Også en medium oplevelse, men dejlig kaffe. Aftentur i Odersberger Straβe – dér skal vi ned oftere!
Søndag: Morgenløbetur, tøjvask og morgenmad ved Danziger Straβ. Cykeltur til Mitte og Deutches Museum – særudstillinger om genforeningen og Calvin!
Derefter hjem!




