Badeland i Humboltshain

28/6-6/7 2009 – Sommerferie og Classic Open Air

Lørdag aften kl 20 – sendte David til Roskilde Festival og kørte derefter til Berlin hvor vi var fremme ved 2-3-tiden. 

  • Søndag – cykeltur til B.T., kaffe på Starbucks, hjem efter tæppe, på marked, i park, lavede selv mad; trætte! 
  • Mandag – løbetur, møde på Allegretto, Wattenfall, Spree strand/park overfor Bahnhof, frokost, Kauffhof, hjem. Lavede selv mad, aften-gåtur til Cape Town – og lave aftale til fredag kl 18. 
  • Tirsdag: Niels lang løbetur, Ingelise rengøring i lejlighed!
    Cykeltur til Kreutzberg, hente plakat, Grobious Bau og købte Bauhaus-bogen.
    Aften: Cyklede forgæves til (?)
    Open Air på Gendarmenmarkt. 
  • Onsdag: Niels tennis, Ingelise løbetur. Mødtes på Hackesher Markt. Aftensmad på italiensk, ny restauration v. Helmholtz. 
  • Torsdag: Ved svømmebadet i Humboltshain. Til Kurfürstendamm, Potzdam og spise(afprøve Vorspeise på Cape Town.
    Klassisk Open Air om aftenen på Gendarmenmarkt. 
  • Fredag: Løbetur i Tiergarten, morgenkasse på Alex.
    Svømmebad – laaang gåtur i lokalområdet med små stop (vin, kaffe, kage, is mm.).
    Aftensmad/salat herhjemme. 
  • Lørdag: Stadig varmt og solrigt fra morgenstunden. 

Ingelise og Niels