11. juli 2005 – Indflytning i Pappel Allee
Overtagelse af lejligheden
Der har været spænding til det sidste – blev lejligheden færdig? Ja – Kaal lovede den færdig og vi tog afsted mandag morgen. David og Ingelise i bil – Niels med toget, så vi kunne have mest muligt med hjemmefra.David og jeg ankom ca 14:30 og da var håndværkerne – de to polakker – ved at lægge sidste hånd på lejligheden. Så til Ikea for at købe senge mv. Det var varmt (over 30) og hektisk tur: Ingenkreditkort, ingen transport! Lidt panik.Det lykkedes os at få fat på en stor taxa og vi kørte ”taxa-kørsel” hele vejen hjem efter ham. Vildt! Resten af ugen var dejlig væren. Vi lejede cykler og kørte rundt om eftermiddagen og arbejdede om formiddagen mens David sov. Vi fik sét Olympiastadion – et imponerende syn.
På Davids fødselsdag sejlede vi en tur på Spree og spiste på den tyrkiske restaurant ved Hackesher Markt.
Kørte en dag forgæves til BLUB – der var lukket pga. ombygning.Lørdag skulle vi hjem igen, for David havde fået feriejom. Med reklameudbringningAlt i alt en dejlig uge med arbejde, ferie og perfekt vejr.





