Reichstagsgebäude

23.-26. juli 2007 – Gæster i lejligheden

Ankom efter problemfri køretur fra Fyn, kom ca 16:30, parkering lige udfor gadedøren. 

Dejlig hyggelig lejlighed! 

Mandag: Tog U-banen til  Alexanderplatz, inde i et varehus Gallerie. Gik derefter ud af Karl Liebknecht Straße – Unter den Linden til Brandenburger Tor. Derefter videre til Potsdamer Platz, hvor vi spiste. 

Tirsdag: Spiste morgenmad på Kollwitzplatz – lækkert. Gik lidt rundt i kvarteret. Lejede cykler på Kollwitzstraße, cyklede til Brandenburger Tor, videre af Straße des 17. juni. Derefter til  Kudamm (?) hvor vi så Kaiser-Wilhelm-Gedächtniskirche. 
Var i K.W alt for længe! Gik derefter frem og tilbage af Kudamm. Spiste aftensmad i en sidegade og tilbage til lejligheden ved 22:30-tiden. 

Onsdag: Morgenmad på Kastanien Allé, cyklede lidt rundt i kvarteret. Afleverede cyklerne kl. 11:30 (5€/døgn) Tog bilen til Chekpoint Charlie, derefter videre til Reichtag. Gik til FreidrichsStraße. Sen frokost i La Fayette. Derefter kørte vi ud til OlympiaStadion, imponerende! 
Sen aftensmad på Hard Rock Café, i lejligheden ved 23-tiden. 
Torsdag: Tidligt op. Køre senest kl 10:00, bilen skal repareres i Flensburg kl 14:00. 

Tak for lån! 

Kh Niels 

Astrid, Niels, Jesper og Ulrike