29./6 – 7/7 2008 – Sommerferie, EM, Potzdam mm.
Ankom søndag sidst på eftermiddagen – Havde haft studenter til morgenmad og sat David på toget til Roskilde!
EM-finale; Tyskland – Spanien: 0-1; så den på storskærm på Hackesher Markt. Fan-Mielen var lukket da vi kom.
- Mandag shopping & cykeltur til Vattenfall. Stella kom og hentede sin rygsæk.
- Tirsdag cykeltur til Europa Platz, satte drage o ved Reichstag, slappede af ved Museumsinseln, dalrede lidt rundt og spiste på Istoria. Skøn dag, 27°c!
- Onsdag ≥33°c.: Det bliver varmere! Løbetur & svømmebadet ved Humboltshein. Medbragt aftensmad i Friedrichshain til aften.
- Torsdag: Cykeltur til Treptow efter løbetur til Brandenburger Tor og Reichstag.
Punkterede, men Niels lappede cyklen. Om aftenen spiste vi i Ballhaus Ost og var til koncert på Gendarmenmarkt. - Fredag – regn hele dagen. Læse og bytur & spiste godt og billigt på den indisk-pakistanske i Stargarter Straße. Ingelise til frisør.
- Lørdag; løbetur, marked, cykeltur til byen. 4. & 5. julifest på Pariserplatz og Fan-Meile. Mange armeniere i byen pga. åbning af den ny ambassade.
- Søndag – cykeltur til Potsdam, cyklede ca. 60 km.! Spiste på den italienske i Auguststraße, – lidt dyr, men god!
- Mandag – en god løbetur i Friedrichshain og cykeltur til byen.
Rengøring og hjem.
En dejlig sommerferie med ”super” vejr.





