29. juli 2005 – Karen og Ole + nye cykler
Nye cykler – nye oplevelser
Niels tog herned om onsdagen med tog – han havde stadig ferie, og jeg kom fredag aften.
Niels havde ordnet tv-antenne og diverse andre ting så vi kunne hygge os med Karen og Ole der tog en tur til Berlin i deres ferie (første besøg i Berlin)
Fredag aftens overraskelse: Niels havde købt cykler til os. At cykle er absolut den bedste måde at komme rundt i Berlin. Vi tilbragte det meste af lørdageni selskab med Karen og Ole og søndag fulgte en cykelrute i en bog, Niels havde købt dér hvor han købte cyklerne. Turen gik til Kreutzberg som vi kun havde set den ??) del af tidligere.
Vi kørte hjem søndag kl 18 – lidt sent – til gengæld fik vi en dejlig lang dag i Berlin.





