Stå tidligt op…
For et par uger siden, vågnede jeg tidligt og kiggede som altid ud af vinduet som det allerførste. Det var en fantastisk stemningsfuld morgen uden en vind der rørte sig og med masser af morgendis. Jeg pakkede straks fototasken og begav mig ned til Egaa Engsø, hvor jeg fik de smukkeste morgenmotiver af både søen, planterne, dyrene og de mennesker der havde fået samme ide 🙂 Se billeder fra morgenturen





