10.-14. feb. 2006 – Kultur, shopping og Reichstag
Vinterferie 🙂 Vi kom herned fredag aften – fint vejr – koldt.
Mest afslapning – læse og spise god mad. Og løbeture til Volkspark.
Lørdag inviterede vi Bernard med ud at spise og bagefter var vi hjemme hos ham og se (200) billeder fra hans Kejse til Kenya i julen. Søndag var vi på en guidet tur i Reichstag. Fantastisk bygning!
Mandag – shopping i Kaufhof og besøg pÃ¥ Altes Museum og se den Ægyptiske samling med Nefertite. (Ingelise blev klippet pÃ¥ Danziger Str. – god frisør)
Tirsdag – hjem til Mikkel, Christian og Majbritt, der har lånt en seng et par dage.





