d. 20.-22. jan. 2006 – Bjørn og Picasso
Det var første gang Bjørn så lejligheden. Vejrudsigten tegnede ikke så godt men vi kom godt herned, trods islag.
Spiste fredag aften på den mexikanske ”Blå” (senere Frida Karlo) på Helmholtz Platz
Var på Blues Café m. Bernard.
Lørdag: Gåtur og shopping. Spiste på Sangeet, indisk.
Søndag – vågnede til bidende kulde – minus 16 grader. Bildørene vil ikke lukke, ringede til Falck, men redder det selv med kogende vand.
Picasso – Bjørn så den ret hurtigt på grund af bilen og kulden. Vi vil hjem mens vi kan og føret er godt.
Dejlig weekend.





